V skratke: Ak chces tovar vratit v suvislosti s tym, ze ti napriklad nesadla velkost, naklady na prepravu sa nerefunduju (je na zvazenie, ci ohladom vysky postovneho zo SR do UK to ma vobec zmysel), pri vrateni poskodeneho alebo nespravneho tovaru znasa nakladu na dopravu (tam i spät) SD.
diki :) ešte sa chcem opýtať, čo mam urobiť ked mi poslali zly tovar?? objednaval som kopačky a mi poslali jednu taku a druhu inu, (inej farby) jedna ma umele štopery a druha ma kovove. čo mam urobit?? diki
a) nechas to plavat
b) Pokial si platil cez PayPal, mozes reklamovat nakup-transkaciu a pozadovat vratenie prislusnej ciastky za kopacky a tovar nezasles spät (SD bude zrejme pozadovat vratenie tovaru)
c) Odosles kopacky predajcovi (prilozis fakturu, a vyplnis dane kolonky na vratenie tovaru), budes pozadovat vratenie prislusnej ciastky (pripadne mozes poziadat o novy tovar) a preplatenie nakladov na odoslanie a budes cakat ako sa situacia vyvinie
d) Zopakujes "bod c" s tym rozdielom, ze nebudes cakat ako to dopadne, ale zaroven s odoslanim balika budes opat cez PayPal pozadovat preplatenie tovaru-vratenie prislusnej sumy ... tymto sposobom ich nakopnes k promptnejsiemu rieseniu daneho stavu
od kedy platí aprilovy kod na zlavu? skusam nahodiť a neberie mi ho...
Bud je zly alebo aktivuju v systeme zajtra ci pozajtra.
DAKUJEM :)
zdravim,
chcel by som sa informovat ako postupovat pri vrateni tovaru spet do SD ??
vedel by si mi poradit??
diki
http://www.sportsdirect.com/CustomerServices/CompletedOrders/ReturnsandE...
http://www.sportsdirect.com/CustomerServices/CompletedOrders/FaultyProducts
V skratke: Ak chces tovar vratit v suvislosti s tym, ze ti napriklad nesadla velkost, naklady na prepravu sa nerefunduju (je na zvazenie, ci ohladom vysky postovneho zo SR do UK to ma vobec zmysel), pri vrateni poskodeneho alebo nespravneho tovaru znasa nakladu na dopravu (tam i spät) SD.
nevieš mi povedat ake je poštovne?? za zaslanie tovaru spet do SD??
Od 16 € ... http://www.posta.sk/sluzby/balik-svet.
diki :) ešte sa chcem opýtať, čo mam urobiť ked mi poslali zly tovar?? objednaval som kopačky a mi poslali jednu taku a druhu inu, (inej farby) jedna ma umele štopery a druha ma kovove. čo mam urobit?? diki
Riesenia:
a) nechas to plavat
b) Pokial si platil cez PayPal, mozes reklamovat nakup-transkaciu a pozadovat vratenie prislusnej ciastky za kopacky a tovar nezasles spät (SD bude zrejme pozadovat vratenie tovaru)
c) Odosles kopacky predajcovi (prilozis fakturu, a vyplnis dane kolonky na vratenie tovaru), budes pozadovat vratenie prislusnej ciastky (pripadne mozes poziadat o novy tovar) a preplatenie nakladov na odoslanie a budes cakat ako sa situacia vyvinie
d) Zopakujes "bod c" s tym rozdielom, ze nebudes cakat ako to dopadne, ale zaroven s odoslanim balika budes opat cez PayPal pozadovat preplatenie tovaru-vratenie prislusnej sumy ... tymto sposobom ich nakopnes k promptnejsiemu rieseniu daneho stavu
kedže som platil cez paypal ako tam mam reklamovat tu transakciu??
Stránky